A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Új jelszó kérése
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Kategóriák
Termékajánló
Termék részletek


STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS - STRATÉGIA, TERVEZÉS, MÓDSZEREK / MENEDZSMENT

-15%
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS - STRATÉGIA, TERVEZÉS, MÓDSZEREK / MENEDZSMENT
Fő kategória >Könyvek >Új_könyvek >GAZDASÁG >Üzleti tevékenység
3 490 Ft
Akció: 2 970 Ft2970
Kezdete: 2016.07.27   A készlet erejéig!
  • A fontosabb fogalmak definiálását (Bevezetés) követően a szerzők a 2. fejezetben áttekintést adnak a stratégiai történeti fejlődéséről, ahol az egyes fejlődési szakaszok jellemzőivel ismerkedhet meg az olvasó.
    A stratégiai elemzéssel foglalkozó 3. fejezet bemutatja a külső környezet, a vállalati belső adottságok és képességek szerepét és elemzési módszereit, amelyek megalapozzák a stratégia kidolgozását.

    A 4. fejezet a stratégia kialakításának különböző szintjeit és összetevőit tárgyalja:
    - küldetés és jövőkép megfogalmazása
    - vállalati szintű stratégiák választéka
    - portfolió stratégiák
    - üzletági szintű versenystratégiák
    - stratégiai szövetségek és nemzetközi stratégiák

    A könyv 5. fejezete a stratégia megvalósításának előkészítésével, ezen belül is konkrétan a projektek tervezésével és vezetésével kapcsolatos ismereteket foglalja össze.
    Az utolsó, 6. fejezet az üzleti tervezés szerepét, kidolgozásának folyamatát és a terv tartalmának fontosabb jellemzőit mutatja be.

  • Könyv címe
    STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS - STRATÉGIA, TERVEZÉS, MÓDSZEREK / MENEDZSMENT
    Szerző, közreműködő
    BALATON KÁROLY - TARI ERNŐ
    Kiadó
    AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
    Kiadás éve
    2015
    ISBN
    9789630594738
    Cikkszám
    c010104023
    Tömeg
    262 g/db
Webáruház készítés