Új jelszó kérése
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Kategóriák
Termékajánló
Termék részletek


KULTÚRAMARKETING - ELMÉLETI ALAPOK, GYAKORLATI MEGFONTOLÁSOK

-15%
KULTÚRAMARKETING - ELMÉLETI ALAPOK, GYAKORLATI MEGFONTOLÁSOK
5 500 Ft
Akció: 4 675 Ft
Kezdete: 2016.10.04   A készlet erejéig!

A mai fogyasztáselmélet egyik legnagyobb dilemmája a kultúra fogyasztásának és a fogyasztás kultúrájának kérdése... T

  • Örülök, hogy Pavluska Valéria könyve az Akadémiai Kiadó marketing szakkönyvtár sorozatában megjelent. Amióta világ a világ, a kultúra mindig a fogyasztás tárgya volt. A mai fogyasztáselmélet egyik legnagyobb dilemmája a kultúra fogyasztásának és a fogyasztás kultúrájának kérdése. Többek között ezt a dilemmát is igyekszik feloldani ez a kiválóan szerkesztett, tudományosan igényes, rendkívül sokrétű, a kultúramarketinget új megvilágításba helyező könyv. Ajánlom a kötetet oktatóknak, kutatóknak, hallgatóknak, a kultúra területén dolgozó szakembereknek, és mindenkinek, aki szeretne elmélyülni a kulturális marketing elméletében és gyakorlatában. Hetesi Erzsébet intézetvezető egyetemi docens Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Pavluska Valéria nem csupán kiváló szakemberként, hanem kultúrafogyasztó értelmiségiként is hiteles feldolgozója a kulturális életben adekvát marketing tevékenységnek.

  • Könyv címe
    KULTÚRAMARKETING - ELMÉLETI ALAPOK, GYAKORLATI MEGFONTOLÁSOK
    Szerző, közreműködő
    PAVLUSKA VALÉRIA
    Kiadó
    AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
    Kiadás éve
    2014
    ISBN
    9789630595292
    Cikkszám
    c010101443
Webáruház készítés