A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Új jelszó kérése
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Kategóriák
Termékajánló
Termék részletek


A MARKETINGKUTATÁS ALAPJAI / MARKETING

-15%
A MARKETINGKUTATÁS ALAPJAI / MARKETING
4 500 Ft
Akció: 3 825 Ft3825
Kezdete: 2015.10.24   A készlet erejéig!

  • A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az általam nagyra becsült szerzői csapat alapos szakmaisággal, lényegre törő és olvasmányos stílusban mutatja be a kutatás szerepét a marketingben, veszi sorra módszereit, és ad elgondolkodtató, követésre ösztönző gyakorlati példákat. E remek könyvet - tananyagként és szakirodalomként - szívből ajánlom minden leendő és gyakorló szakembernek, aki kutatóként, megrendelőként vagy az eredmények felhasználójaként kapcsolatba kerül a kutatással.
    Jakab Áron, a Piackutatók Magyarországi Szövetségének elnöke
    Jóleső érzéssel ajánlom ezt a könyvet a jövő szakembereinek. A marketingkutatás alapjai című tankönyv hozzájárul a hazai közgazdászok képzésének magas színvonalához. Ez számunkra azért is fontos, mert a Nielsen, ahogy a világ több mint száz országában, úgy Magyarországon is tervszerűen keresi és fejleszti a tehetséges, rátermett fiatalokat, a piackutatók utánpótlását.

  • Könyv címe
    A MARKETINGKUTATÁS ALAPJAI
    Szerző, közreműködő
    GYULAVÁRI TAMÁS
    Kiadó
    AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
    Kiadás éve
    2015
    ISBN
    9789630595285
    Cikkszám
    c010105381
    Tömeg
    480 g/db
Webáruház készítés